2005-07-27

Mina favvobloglista

Jaha jag har visst tid i överflöd idag. Men jag har ju en favvoblogg lista som alla andra givetvis.

Några man läser varje dag .Tvångssyndromet vad har hänt med-....idag. Sen har man dem som man kollar inte så ofta (just för tillfället iallafall) Sen har man dem där som man inte riktigt gillar (fördomar emot personen = kändis ) som man ändock kollar för att man inte vet bättre antagligen....

Min nummer 1 lista . Kollas nästan varje dag......

1.)Check this blog out . Jag dör om tösen inte har uppdaterat sin bloggat på ett tag. Min favorit X mormon.
2).Italien Toscana olivolja vitlök behöver jag säga nåt mer? Fantastisk matblogg och man kan nästan känna dofterna genom bilderna. Njutfaktor 20
3). Shit som happens men har inte kollat på ett tag vad hon pysslar med för hon uppdaterar inte så ofta...


Sen har vi andra men nu orkar jag icke mer för idag. Tack och adjö

Inga kommentarer: