2008-01-17

499:e inlägget ! Nästa inlägg blir 500???



Bilder: House Doctor
Tycka vad man vill om House Doctor men årets katalog gillar jag skarpt... Känns inte så hattifnattigt utan snyggt upplagt . Lite mer ordning och reda liksom ; yes jag är en göteborgare i exil och då säger man liksom ganska ofta...;=D

Jag har en vägg låt oss säga ful vägg därhemma ( en asful vägg; det har barnen lärt mig att säga as- framför ;D om Ni vill veta hela sanningen) - en murstock närmare bestämt som jag har tänkt att rappa så småningom och varför inte ha det grått? Jag tyckte det var himla vackert på nåt enkelt vis. Och tröttnar man så vips så kan man ta fram penseln....

Någon som vet vart man hittar en svartvit liten matta?

11 kommentarer:

::fina:: sa...

Åh, jag måste glo igenom deras katalog!

Du frågade om Arka-stolen, min är gammal men den har visst börjat nytillverkas så det bör inte vara så svårt att få tag på en. Ibland ser man även de gamla på Blocket och liknande ställen. Jag är superförjust i min, ärvde den från farmor & farfars hus, den var det enda jag visste säkert att jag ville ha för den stolen har jag alltid älskat. Lycka till med din stoljakt!

Anonym sa...

Vad roligt då att ditt 500:e inlägg får handla om något så trevligt som en Award. Kika in hos mig, stumpan!

Lilla Blanka sa...

Ojoj 500 inlägg...du har inte legat på latsidan :) Jättekul!
Åh så du har fått tag på deras katalog..synd att de inte har den utlagd på nätet...för de har det väl inte..?
Kram
Mia

Solsjö - Under en vind sa...

House doctor bjuder ofta på många gosaker tycker jag! En grå vägg låter snyggt! Ha en toppenhelg! Kram!

Anonym sa...

Jag gillar ordning och reda! *ler*

My White Cottage sa...

Jag skulle också vilja ha Housedoctors katalog och bläddra i! Kan man beställa den på nätet?!? Murstocken blir nog jättesnygg grå och precis som du säger kan du ju måla den i fall du skulle tröttna på det grå.

Ha en toppenmysig helg!
Kramar i massor till dig!

My Lovely Home sa...

Hello bruden! var på mässan i går och blev helt slut=) har du vart där eller åker du till formland? tänk jag tycker inte att house doctor har så himmlans mycket fint som alla tycker, alltså det som är fint är verkligen superfint som tex alla dera ljuskronor och glas klockor, koppar mm. Men en del saker är välldigt skrikiga i gult och glada färger. Men det finns ju vissa som gillar det å! svart vit matta har väl madame stolts! kram Johanna

Anonym sa...

Hoppas att det blir 500 till inlägg från dig, din goa Loppa!

Trevlig helg
Kram Mams

Tankevågor sa...

Jag ser fram emot de nästa 500 inläggen också. Alltid så mysigt att titta in här. Kram

Nygammalt sa...

Snygggt...tyvärr har jag nog inget förslag till mattan.
Imorgon blir det av med flytten för mig så nu är man lagomt knäckt av allt packande. Får hoppas att inget går sönder bara.

Kram kram.

Unknown sa...

Nog ingen bra idé att titta i den katalogen då väcks ha begäret i en.
Hoppas att Du finner det du söker nämligen stolen i alla fall en liknande. Keep on looking!
Kramisar Jeanette