2008-04-20

Äntligen varmt ute Anna!


Anna du har så rätt det är äntligen varmt ute och där har jag häckat hela dagen...
Underbart... Hönorna har sandbadat under min rododendron (eller hur det nu stavas) och även dem har njutit av solens strålar. Synd bara att kameran är på jobbet annars hade det blivit finfina hönsbilder...
Hoppas ni alla har haft en toppenhelg för det har jag...njutit och tagit det lugnt.
Och Anna - jag får fråga maken och återkomma gällande majsen...Vet bara att dem ska planteras tät så dem kan pollinera varandra med hjälp av vinden !!!..

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härligt fluffig höna :D

::fina:: sa...

Ja det är ju underbart ute nu - och bättre blir det, säger de. Såå skönt! Du, jag kom på att jag har en fråga till angående shopping i din webbshop, betalar jag som vanligt där även om jag vill hämta personligen? Ska jag lämna nåt meddelande?
Hoppas det inte är krångligt för dig om jag gör så! Kram!!

Anonym sa...

Hihi..
Ang. majsen så tack så mkt!
Idag ska jag äta pasta med egen odlad basilika! Jag längtar redan..
Kramizz

Christina sa...

Villken underbar höna....
Skönt att det har blivit varmare nu.
Önskar dig en riktigt skön dag
Kram vännen

Anonym sa...

Rhododendron :)
Hehe, nu var jag allt stygg!
Jag är mycket avis på dina hönor och Mel!

Cornelias Corner sa...

Åhhh...nu måste jag också fota hönor...kolla in mina små söta lamm så länge! KRAM!

PS har du öppet den 10/5?

Christina sa...

Önskar dig en skön och solig dag
Kram

Christina sa...

Hej lilla loppan
Hur är det med tuppen och hönorna?
Kram vännen