2008-05-09

Tiden tiden vart tar tiden vägen ?


Oj det var visst ett tag sedan jag skrev ett nytt inlägg . Butiken har flyttat och jag har hunnit fylla år under tiden. Nu ligger Hjärtans Fröjd på Storgatan 8 mittemot Kappahl i Falköping. Har ni väggarna förbi kom in och säg hej !!! Kameran har glömts hemma så tyvärr inga bilder kan det bjudas på!

Underbart väder och man sitter inlåst i en butik. Jag avundas er som kan vara utomhus och njuta av det vackra vädret. Jag vill också kunna sitta ute äta en glass i solen....
Ha nu en underbar helg med mycket mys och glass! Jag har turen att få celebert besök av lillebrorsan så det blir säkert till att grilla och njuta utomhus.

7 kommentarer:

S sa...

Vad roligt med flytt! Hoppas att du trivs bra i din "nya" butik! :)

Kramen

::fina:: sa...

Ja tiden bara springer iväg! Om en vecka ska jag vara klar med min magisteruppsats, hur nu det ska gå... får sitta inne och skriva, skriva - svårt när solen skiner så härligt! Jag ser så fram emot att komma och besöka dig och din butik, hoppas det kan bli snart!! Jättekram från Josefine

Christina sa...

Trevlig Pingsthelg vännen
Kram

Anonym sa...

Och så fint det var i butiken dessutom, sedan stod det även en härlig människa bakom disken och tog emot en! Grattis i efterskott, det glömde jag ju säga när jag var och hälsade på dig.. förlåt!
Kram

My Lovely Home sa...

Ja vart haru hållit hus? skärp dig=) saknar ju dina inlägg! hi hi!!! nejdå förstår att du har fullt upp och vad kul att du flyttat butiken, blev det bra? jag och sverige kartan=) vart ligger falköping=) måste kolla. Kraaam

My Lovely Home sa...

Oj glömde visst! Graaaattis! tänk att man har inte en aning om hur gammla en del bloggare är man har liksom en bild man byggt upp i huvudet om ålder och så, men tänk man kan ju ha sååå fel=) jag fyller 31 så nu vet du det=)

Mollys Hus sa...

Grattis till flytten :)