2005-07-29

varför är det så himla svårt


att bestämma sig för saker och ting. Jag är en typisk förhalare. Allt i sista sekunden och då med andan i halsen och stresshormonerna på högvarv. Är det stresshormoner det heter förresten? Jag vill inte vara sådan mer. Från och med i dag ska jag ta itu med saker utan att vänta....
Jag ska inte stressa mer. JAg vill inte. Och jag ska säga upp mig på jobbet men när ? Vi får se hur länge jag kan dra ut på eländet. Jag har bestämt mig nu en gång för alla att jag vill sluta mitt jobb. JAg vill inte pendla och jobbet är trist och chefen ska vi inte tala om....
Jag har tröttnat att vara till lags . Jag ställer inte upp - Punkt slut end of discussion.
Jag är stor stark och ganska jäkla fenomenal . Jag ska öppna eget och vara min egna chef. Så det så. Mycket jobb blir det men jag är en bra chef.... (en förhalare....)
Men nu ligger landet lite knepigt till . Inte bra läge just nu att säga upp sig.... Men blir det läge någonsin egentligen? Man måste nog göra sina lägen eller hur? Helt rätt jag kan inte invänta rätt läge. Punkt slut.

Fortsättning följer.

Inga kommentarer: