2005-11-22

man ska vara så intressant

skriva så intressantoch braigt att andra vill läsa ens jävla blogg och då hamnar man på bloggtoppen. (man kan lägga upp sin blogg själv) Om inte det framkallar ångest då vet jag inte vad som gör det.
Nu skriver man visst för alla andra och intressant ska det vara . Jag har inget intressant liv vad ska jag då skriva om. Jag tycker inte Linda Skugge har ett intressant liv och ändå ligger hon på toppen....Jag har också 2 barn och jag bakar pajer och goda är dem också. Bor på landet och visst har jag åsikter också. Jag tycker inte om hundgårdar. Det har man här på landet. Åsikter och hundgårdar alltså.
jag mår dåligt för alla krav som ställs på en nuförtiden. man ska inte bara vara god mor och maka, en bra vän och ställa upp hitan och ditan och skriva intressant på sin blogg. Ha så jävla ren tvätt. köra saab (annars läggs väl fabriken ner totalt och då är det synd om alla trollhättebor. men skit i miljön vi behöver bensinslukare helst 4-5 st bilar per familj)
Jag kastar in handduken. Tackar för mig. Har fått nog. Bägaren är snorfull.
Jag är en helt vanlig korkad mamma som orkar inte mer.
det känns som jag har tappat tråden för länge sedan....

Inga kommentarer: