2005-12-15

hör och häpna


nu pinkar även kattfan inne.. verkar inte bättre att katten har gått i väggen....av allt hundominans juckande. jag blir tokig; imorse vaknade jag upp till en skitdoft som heter duga och hundfan hade lagt en kletcha på sovrumsgolvet. ja då var vi där igen; jag blev skogstokig och barnen fick ta den smällen. jag bad om ursäkt ett x antal gånger men lägg till sova uruselt på nätterna och allt detta pinkande skitande inomhus så behöver jag en lastbil lugnande snart och det fort.
läste att om katten blir alltför deppig så kan veterinären ge den något lugnande
-hallo jag då?
ingen som bryr sig om mig då? ska jag ringa någon läkare och be dem skriva ut nåt eller hur går det till? Jag behöver nåt för allt pinkande inomhus. Can´t take it anymore. Eller ska jag vända mig till gud? Gud ge mig kraft att orka stå emot denna urinterror från alla håll och kanter.
jag kräver inte mycket förutom kissfritt golv detta gäller både katter och hundar. KIssfria sängar detta gäller katter och barn. Kissfri toasits detta gäller make + barn. ÄR DET FÖR MYCKET BEGÄRT? VArför kan inte katter tröstäta istället ? SOm vi andra gör? (Dvs jag har tittat mycket åt ischokladburken dem sista dagarna och även fingrat på innehållet ...Inte smakat det förnekar väl vilken missbrukare som helst? Inte jag inte.

Inga kommentarer: