2006-09-28

Mina huskräk




8 kommentarer:

Snäckan sa...

Det var ena söta kräk du har ;-)

Anonym sa...

Men vilka guldklimpar!!

Anonym sa...

Vad fina!
Önskar dig en trevlig helg. Själv är jag hemma med sjuka kräk eller förlåt jag menar barn...:-O

Kram Mams

Anonym sa...

Sötsnoskräkisar!!;)

Anonym sa...

Men åh, vilka små godingar! Min hund har fått en hel sida idag, hon blev så förnärmad när jag klagade på för mycket svartvitt i affärerna... Hur töntig kan man bli som hundägare egentligen? Jag erkänner, jag är jättetöntig med min hund, mattes älskling. :-) Ha en underbar helg!

Anonym sa...

Har tittat på bilden med Dn hund igen. Hur vackra kan ögon bli egentligen? Hundögon är det allra finaste som finns tror jag. Och när de lägger huvudet på sned och skrapar lite med tassen på armen för att få uppmärksamhet och bli klappade. Så fin hund Du har.

Nina sa...

tack all ni för era goa kommentarer... jag är glad att ni finns...

JULIEK sa...

.....men så fine de er. Jættemysigt også med svart/hvite bilder : )