2007-01-16

jag har ju inte visat bilder på min butik

och tyvärr inte idag heller. Men imorgon ska jag försöka ta med kameran för att kunna visa hur det ser ut i den lilla butiken. Jag har fått oerhörd positiv respons och redan på 4 veckor fått några återkommande kunder. Vilket är så kul. Till och med Frasse har hittat en dam som går ut med honom ibland. (Frasse är ju min hund och inte make om det var någon som trodde det.)

Men jag har en fråga jag behöver lite tingel tangel och smått och gott och vad är det? Ös på bara för till helgen åker Loppan till Formex och måste veta vad man ska titta på. Jag har fått en blackout. Vet inte vad som finns i andra butiker....Hjälp någon ?

4 kommentarer:

Anna sa...

Ser fram emot bilder! Och emot att träffa dig på Formex på lördag! *iiihi* Kram!

Anonym sa...

Ja, bilder! :) Blir så nyfiken, nu blir det till att springa in här oftare än oftast för att kika efter uppdateringar! *ler*

Kram Stina

vero sa...

tingel tangel? Hmm...kolla efter små trevliga inredningsdetaljer kanske. Änglar, hjärtan, luffarslöjd....snygga krokar...mm. Lycka till på mässan!

Anonym sa...

vero : tack för tipsen men krokar är nåt jag har alldeles för mycket av....köpt in säkert ett ton....iallfall några kilo ;=) men änglar och hjärtan och sånt hmm...