2005-09-15

Britney Spears har blivit mamma

och det är väl kul men jag blev besviken över hennes kropps nojja som tydligen hon har haft under graviditeten. Har en vännina som var likadan. Åh jag är så fet??? Hallå du har ett liv i magen, spelar det någon roll då? Eller måste man va nån Barbie när man är gravid? Sexig för vem? Bebisen? Jag tycker det är nåt otroligt vackert med gravida kvinnor . Det lyser riktigt om vissa blivande mammor. Jag ser en blivande mamma ibland på väg till jobbet och hon är ruskigt vacker i sin mage och allt. Hon är såå levande...
Och apropå kroppsliga orättvisor och dylikt....så har jag bestämt att varje lunch gå en halvtimme för att min hydda ska bli några storlekar mindre.... men jag är inte gravid och har liksom ingen ursäkt att få vara lite rund... längre

Inga kommentarer: