2005-09-22

Har jag berättat att vi bygger ut vårt hus....

och det är beslut efter beslut och det har resulterat i en hel del fel beslut. Våra 2 ytterdörrar kom igår och wow inte riktigt som jag hade tänkt mig när dem väl var på plats... Ångrar mig....
Vi har beställt ett alldeles för litet kök typ 20 cm.... vi låter vems fel det är vara osagt....låter inte så mycket men vi har ekskivor golvsocklar , vägghyllor som det nu fattas 20 cm på. Vad fan gör man? En mardröm på 160.000:- men det ordnar väl sig ...... Vi har utan överdrift minst 20 spottar iköket? Vad fan tänkte vi på? Ljust som på Ullevi under match på hösten......Sen har maken målat kökstaket ett x antal gånger och flammigare blir det....
Men hallo vi är friska och har varann iallafall.....

Och inga stövlar har införskaffats heller men dessvärre har jag beställt tapeter till matsalen/köket och jag ångrar mig redan gällande fondväggen..... ett slags psykadeliskt svartvittmönster med blomster tror jag??? Jag är rädd nu....

Inga kommentarer: