2005-10-05

jag vågade till slut

att ringa på en lokal som stått tom länge och den hade precis gått.....surt sa räven. Jag får leta/vänta vidare...
Mne den hade varit perfekt, lokalen alltså. Sådär härligt gammeldagsig med högt i tak .....

Jag har införskaffat mig litteratur och läser på tåget, jag har aldrig påstått att jag är smart men när läser bokföring/skattetjafs blir det helt blankt i huvudet... IQ guldfisk helt enkelt. Och gissa vem som har hand om bokföringen på mitt jobb?
Läste imorse på tåget att man får inte dra av moms när man startar företaget...Trist ...det är ju en hel del som behövs i starten...en kassa appparat t ex . Jag ska sälja varor är det tänkt. Inredning samt present artiklar. I en salig röra....

Gissa vem som har gått och skaffat (2) kjol(ar) . Har inte burit kjol på minst 7 år (inte sedan min dotter föddes= minst 12 kg mindre) . Känner mig kvinnlig med mina limegröna strumbyxor till. Härligt vulgär kombination. Jag vågar minsann sticka ut , det trodde jag inte själv...

Min son fyller 4 nu i veckan och han önskar sig bokmärken med änglar. Kan man något annat än älska den ungen? Eftersom vi fortfarande kamperar i husvagnen...så det får bli kalas i förtältet.
Med ballonger och chokladtårta ifrån Steinbrenner & Nyberg

Inga kommentarer: