2005-10-11

jaha jasså knappt

Show me the money! Jag behöver flis, pengar, deg i massor. Jag var och tittade på lokaler igår och vips hittade en kanske passande till min rörelse men renovering behövs....Nytt golv och ny belysning. Färg ja allt behövs väl göras.! Jag måste skaffa lite pengar? Och hur går man till väga då? Spara? Hur länge då? typ 30 år? Banklån? Kanske. Köpa trisslotter? Usch jag måste sätta mig och räkna räkna och åter räkna. Dem där 122 miljonerna som nån gick och vann i helgen var faktiskt paxade till mig.... och då skall man veta att jag ytterst sällan spelar Lotto eller vad det nu vad han vann på. Men hade jag haft dem pengarna kanske man inte hade öppnat butik vad vet jag. ?
Jag hade varit nöjd om jag vann 100.000:- bara. Hade räckt långt för min del. Fan måste gå och köpa mig en lott....

Inga kommentarer: