2007-05-10

Knoppar



Ljuva knoppar 25:- st

10 kommentarer:

Christina sa...

Åhh så mycket fint, säljer du det i din butik?

Nina sa...

Christina: Ja och jag funderar n på att öppna en nätbutik ....har inte bestämt mig till 100%.

Anonym sa...

Hallå där! Jodu,,det är sittstrejk! ;)
Fina knoppisar! Kram!! Anna

Nina sa...

Anna Så glad jag blir . Hoppas du mår bra. Kul att du tittade in det gläder loppans gamla hjärta och du vet att vi har dåliga hjärtan i släkten;=)

Husbilsresan sa...

Roligt att du tittade in hos mej och mina grodor =)
Vackra knoppar...så du har butik...var då?
Ha det gott!

Anonym sa...

Det finns snygga knoppar och det finns ännu finare. :) De där var superfina.

My Lovely Home sa...

Hej! nej det är min grannes gulliga djur, jag äger bara dammråttor=)

Lin & Lavendel sa...

Jättefina knoppar!

Anonym sa...

Hej Loppan! Oj, vad länge sedan jag hälsade på här. Har saknat dig och din blogg. Allt väl?
Ser att du funderar på att öppna nätbutik!!:)Välkommen till klubben!
Trevlig helg!

JULIEK sa...

Dom ser ju ut som godis. Ja øpna en nettbutikk du, men da måste du skicka til Norge også : )