2007-05-08

Loppan goes EFIT (ett foto i timmen)

Hallo brorsan som gjorde salladen är kock ? Brukar inte dem städa upp efter sig ?
Tydligen inte klockan 20:10 . Sen slängde jag mig på soffan 20:18 och skulle titta på Ugly Betty ,
grannen kommer förbi och vi pratar säkert minst 1 timma (vi gick en sväng i trädgården) så jag ser slutet på Desperate Housewife och hela Christine på 5:an . Sen borstade jag tänderna och hoppade i säng. Så spännande är mitt liv . Moahahhaha någon som vill byta ?


Middag klockan 19:36




Dags att dra sin andel till sopberget kl. 16.50


Jobbar emellan varven 15:32



Surfar runt lite granna här besöker jag Lantlivs Anna runt 14:50




Lunch klockan 13:38
















Kollar ut genom fönstret klockan 12:16 hm det kommer nog en skur.







Och hungrig är jag också.


















En vanlig dag på jobbet klockan 11:20 aj aj jag har skoskav sår




















Posten hämtas klockan 10: 25. Kolla där en räkning








Ordnar lite i butiken innan öppning kl. 9:33








Jiha här går det undan klockan 8:13






Kl. 7:03 Morgonstund har groddar i mun.


















6 kommentarer:

JULIEK sa...

Næmen så roligt at du gjør det. Skal kolla inn din dag senere ikveld : = )

Tankevågor sa...

Men vad imponerad jag blir! Du gör ju så fint med ramar och allt runt bilderna. :-)

Och så blir jag så nostalgisk för den där bilden utanför ditt fönster känner jag igen! Där gick vi på gräskanten och rastade lilla Roxy innan hon skulle åka bil hem med oss första gången....
KRAM

Anonym sa...

Hihi, fina bilder! Du, jag gillar verkligen dina skor (och blåa tånaglarna)! Var har du köpt dom??

Kramis!

Nina sa...

Julie: be my guest
londongirl: hittade ett program på datorn....men gäller bara en viss tid.
mams: scholl sandaler - finns säkert hos din hälsokost affär . annars fråga .....

Christina sa...

Trevligt att du delar med dig av din dag
Kram

Anonym sa...

*s* Skrattar åt Mams kommentar, tänkte först på tånaglarna! *haha*

Roligt att följa dig en dag!
Fina bilder!

Kram Stina