2009-03-14

Hälsporre penseér och lite gnäll!


Jag har hälsporre aj aj aj
Penseérna är här ja ja ja
Men vart är våren...? Inga tranor har synts till hemmavid heller... Brukar häcka ett tranpar i mossen och dem brukar trumpeta så det står härliga till... men nej .

Jag har ju en bror som springer marathon - puh man blir ju svettig av bara tanken eller hur? Och vi språkades vid häromdagen och han ska tydligen springa 2 st lopp i år... Jag får lite prestationsångest jag orkar knappt springa till brevlådan.....
jag måste ta tag i eländet ...men nu har ju hälsporren kommit så lägligt så nu kan jag ligga på sofflocket med gott samvete ett tag till.....

ha en härlig lördagskväll och hoppas Alcazar vinner !

1 kommentar:

Linda Färnevik sa...

Så det var en hälsporre som bråkade i din fot, hur blir man av med sådant då...?

Citronskal i munkarna låter toppen!

kram