2009-03-29

Hur man får tyst på hönera



Man serverar dem fluffmos !

17 kommentarer:

Anonym sa...

Bror kunde inte sagt det b¨ttre själv
*ryggdunk*
samson

Nina sa...

samson: vad menar du förresten - du syftar väl inte på mig ? asg

Anonym sa...

eller man kan servera dom med fluffmos
ha ha
samson

Nina sa...

samson: just så

Lotta sa...

Fluffmos? Fluffmos?? Det låter roligt i alla fall =)
Man skulle kunna tro att det var någon mer känd Lasse, men det var bara min lilla pappa.

Nygammalt sa...

Ha ha, fluffmos there is then.

Ja Proviva är bra =)

Kram.

E-L sa...

Jag här här!!!!!
Vilka underbara höns vill ha!!!
Fast det går nog inte så bra i lägenheten hahahahah hyresvärden skulle nog inte gilla det, men tänk vad gott med färska ägg varje dag jammi

Annalena sa...

Hej grannen i Eriksberg! Kul att du skrev i gästboken hos mej :) Vad är det för höns ni har? Vi funderar nämligen på att skaffa så därför är jag lite *nyfis*

Ardisia sa...

Hej Nina! Tack för din lilla hälsning hos mig :) Ja, jag har varit borta ett tag.. Fick ta & samla krafterna under ett år ungefär.
Hoppas du får en bra dag :) Kramar från Ardisia

Annalena sa...

Självklart får du länka till mej, har ju nyss börjat blogga så det är ju bara kul med fler som eventuellt kommer in till mej!! Måste ju fråga, är det du som har hjärtans fröjd i Falköping alltså!!En underbar affär, livsfarlig att gå in i ;)

Annalena sa...

Ja jag har varit inne i butiken flera gånger :) Men va tråkigt att du ska lägga ner det är ju en väldigt trevlig butik tycker jag! Men om du öppnar hemma så är det ju ännu närmare än Falköping :D

Annalena sa...

Hehheeee :D ja då vet jag vem du är!! Hej hej!!

Annalena sa...

Jaaa... det ska bli jätte mysigt med valpar, enligt de 63 dagar tiken går dräktig så är det på måndag men det kan bli vilken dag som helst.. sist fick hon på dygn 59.

Anonym sa...

Det tystar många... inklusive mig, vilket inte är dåligt :-) Kram

Kathys Home sa...

Fluffmos????????

Du värmen är på väg, nästan här nu å jag är så lyyyyycklig :-)//kram kat

Annalena sa...

skickade ett meddelande som nog inte kom iväg så då skriver jag väl ett nytt då ;) så kommer det två så vet du varför. Nä inga valpar än, Lova väcker mej varje natt, sitter och flåsar mej i örat ;) så nu får de allt ploppa ut tycker jag...

kram Annalena

Anonym sa...

Hej namne!
Tror du fluffmoset skulle få tyst på fasanerna också?
De skriker så tidigt på mornarna!
Eriksberg har jag varit på jazzkonsert i `sommarkyrkan´....
Ha de himla gôtt
NinaVästerplana