2006-05-08

här är ett utdrag drömmar och önskningar 2005 8/11

1) Tålamod ( va?)
2) Alldeles egen butik med inredningsdetaljer
3) En bättre penna (????? ? man får ju inte ha höga krav )
4) Gå ner i vikt 15kg (och detta har hållt på i minst 6 år)

sen så blir det nytt år och nya drömmar . Viktminskningen hoppade upp på 1:a plats Öppna butik på 2:a . 3:e plats spara pengar till resa? Inte ett öre har jag sparat extra.
4:e resa när min mamma fyller år.

och sen avslutas det hela med : I år skall det ske! Mottot tydligen .
Ja så är det.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå, hallå, stop där! Nr 2 är ju min dröm också!!! Var bor du människa, kanske ska vi fixa det tillsammans;-)

Kramen Mams

Nina sa...

Jaha jag som trodde pennan kanske var din dröm-.....? Funderingar att öppna i Falköping. Har kollat lokal men ringer aldrig. Var på mässan i januari (formex) och ska på mässa i Gbg nu i maj.... men inget händer i det verkliga livet.
Bara i huvudet...

Anonym sa...

Falköping:-(
Jahaja, men jag kommer givetvis och shoppar hos dig när det är dax;-)

Det fixar du! Lycka till!

Nina sa...

Mams: Har inte riktigt bestämt vad jag vill kränga. Vilken inrikting; lite lantligt goes crazy ...bor du på östkusten?

Anonym sa...

Nix! Gå in på min blogg och läs på barnens tröjor på innebandykorten så får du en liten hint på var jag bor...fast inte JUST där;-)

Nina sa...

Huvudet på spiken Christina ! En dag så! Jag kämpar (ibland)