2006-05-04

Ljuv musik

Lyssna och njut

7 kommentarer:

Mams sa...

ASGARVAR! Loppan!!! Du är min nya Gud (förresten jag har aldrig haft någon tidigare;-)

Mina barn har stått här bredvid mig och garvat lika mycket (sådan mor sådana barn).

Var hittar du allt skojigt?
Kram M

Snäckan sa...

TACK för den! Jag hörde den för länge sedan och har saknat den ända sen dess!

StyggaLillaLoppan sa...

det var min mamma som hittade den när hon var här på blixtvisit...känner man sig lite moloken så är det bara och spel: Voila man får sig ett gott skratt..

Christina.com sa...

ASGARV
Villken sööööt pippi, sjunga kan den också och spelar som en Gud!
Härlig musik på morgonkvisten.
Undras om min koltrast kunde lära sig det när han sitter i grannens träd......?

PS Bidde ingen cruising i onsdags, svärfar blev sjuk och hamnade på sjukhus....

Mams sa...

Loppis! Nu tänker jag sno denna in till mig...Ok?!

StyggaLillaLoppan sa...

vassego mams klart du ska sno lite glädje!

Det Mörka Hotet sa...

Ha! Ha! Underbart: jag satt och funderade på någon klassisk trudelutt eller nå't - men det här var klart över förväntan!!!

Trevlig helg och kram på dig!

Samuel