2006-03-24

Ja det har snöat och ja fy fan vad trist

Vaknar upp full med livsglädje. Busar med barnen och vi myser en stund innan vi ska kliva upp. Tittar ut genom fönstret och DET HAR SNÖAT MINST 5 cm kanske 10 . LIvsglädjen var som bortblåst och istället hade tråkgnällmånsen tagit mig i besittning. Men hallo det är april månad nästa vecka. Det hade ju töat bort så fint i värmen dem sista dagarna så kommer det mera snö....det är nu jag önskar dem dära pillrena som gör livet litet lättare att leva för jag orkar inte mer.

Det gör ont när knoppar brister? Ne det gör ont när jag brister....ut i gråt för så här får det inte gå till...

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag man är mer än less på det nu. Här har våren kommit men snö att vänta i helgen!!
Skit BORE!!! Pungspark är för milt nu!!!

Nina sa...

asg precis vad gör vi malin ? vad gör vi?