2006-02-06

hör och häpna semestern är över jag behöver ventilera

låt oss börja om ifrån början..... jag kollade bara över axeln vart hunden tog vägen....han hoppade upp i sängen , sniffade på makens kudde och LYFTE PÅ BENET OCH PINKA!!!!! PÅ MAKENS KUDDE, så jag personligen blev inte drabbad men ytterst chockad. Man kan bränna ner ambassader od. det rör mig inte i ryggen men att hunden hoppar upp i VÅR säng, vårt tillhåll för drömmar och återhämtning efter dagens vedermödor har sannerligen nu fått sig , ja en doft av urin över sig.
Ve och fasa det här hade jag inte räknat med. Jag behöver nåt och det fort sprit snask kakor pilller vad som helst som gör att det känns bra igen : Nåt som bedövar. Hade till och med tatt en cigg om det funnits hemmavid.
Men detta förde något positivt med sig iallafall. Jag är tillbaka ifrån den (väldigt korta )semestern, gott folk...

5 kommentarer:

Malin sa...

Hoppas du hade en skön semester....

Byt nu ut den där kudde.. Blörk....
Kasta ut hunden....
Ja åtminstonde oftare så han int pinkar inne...

Sicken en...

Nina sa...

du utan överdrift så är han ute nästan vareviga timme... jag kollar honom nästan hela tiden. tålamodet tryter nu. inte fn i helvete kunde jag tro att han har mage att pinka i sängen av alla ställen . jag blev paff. ringde maken till jobbet och var helt förförad. usch och fy helt enkelt.

Malin sa...

Han hundar är knas på kissningen.. Vi har en här som inte får va inne... han pinkar på allt.. Han bor på gården i sin två rums lya..
han har tom kissat två på skorna när dom stod och snacka...

Men han är guda snäll..

Nina sa...

asg. herrejöstanes asg jag tror jag dör av skratt

Malin sa...

he he..Kul att jag kan roa dig med..