2006-02-02

Mitt liv som hund (reviderad) true story 2006-02-06



Hej jag heter Stisse och jag pinkar gladeligen inne och jag är en hund.
Jag gillar att sniffa runt och jaga katter . Och jag pinkar gärna på min husses huvudkudde.
Jag gillar även strumpor . Vet inte hur många jag har hunnit med under min
korta karriär som hund. Har jag sagt att jag pinkar inomhus ibland?
Jag springer efter bilar, varför vet jag inte men kul är det när matte gapar efter mig. Och pinkar fortfarande inne.
Jag har mycket hundkärlek att ge. och lite hundpink Alldeles för mycket enligt somliga....
Idag har jag varit i kattlådan..Ops. det kanske man inte ska erkänna... ja
smakade bara lite om vi säger så.

7 kommentarer:

Malin sa...

Vilken söt hund..... Fast aldrig att den hade fått pussa på mig.....
Men det får inte vår hund heller..
LÅter pigg och glad i alla fall trots kattlådan...

Nina sa...

NEEEEEEJJJJ ingen hundpussar...men andra pussar går bra , Malin!
Vad har Ni för ras?

Malin sa...

Det är en blandras Vaktel/spaniel...
Ursnäll... Busig som få...
Bosse heter han...

Nina sa...

vaktel? ser framför mig en liten pippifågel...men det kan det ju inte va...

Nina sa...

Gunnel! Nej inga hundpussssssar ....

Elisabet. sa...

Men mig får hundar pussa; i alla fall min hund, då han levde.
Er ser ut att vara lite till åren kommen .... , lite gråsprängd?
Hur gammal är den?

Nina sa...

elisabet, vad kul att du tyckte att vår Stisse ser ut att vara lite till åren...han är 5 månader den 17 februari. ham är en urbusig valp som blivit stor och börjat lyfta benet och allt...han har bara lite yvigt skägg.....hehe