2006-02-07

jag ska åka in till Göteborg på måndag

och då ska jag äta Kebab har jag bestämt mig. Sen vi flyttade ut på landet så har vår snabbmatskonsumtion sjunkit drastiskt. Rhodos kebeb (med fårost) *längtar* mmmmmm. Vad gott det ska bli.
Jag ska jobba också var det tänkt. Sen ska jag gå till Room och hämta en , vad heter det ? upphängningsmoj? Totalt tilt i huvudet . Ett räcke liksom som man hänger grejor på typ handdukar.....heheheh jag är senil också. Det värsta är att jag beställde eländet långt innan jul...och dem ringde härom veckan och undrade lite hur landet låg liksom. Huvet upp och fötterna ned ....
Ska även ta tillfället och införskaffa kläder till barnen . Hunden har bitit sönder en hel del kläder för barnen. Och så ska jag handla något till en nyfödd liten nyponros. Så liten och näpen. . man blir lite bebissjuk måste jag erkänna.

2 kommentarer:

Malin sa...

Det är lätt att bli bebis sjuk.. Blir jag alltid.. men som tur är så säger förnuftet stopp nu efter 4....
Man ska palla med...

Nina sa...

en pytte mytte knytte snytte liten bebis. sniff sniff