2006-02-21

tro hopp och lite kärlek

Hunden har skött sig hyfsat på sistone (förutom att ha pinkat ner lilla My , vår lilla snögumma som jag och barnen gjorde igår.)
Tapetseringen gick ganska smärtfritt förutom några gliringar .
Jag ska leka vuxen idag och gå på föräldramöte och lyssna på hygien ? sjukdomar och annat skoj.
Jag har inte bakat på över en vecka eller mer? Abstinens.
Min lillebror kanske kommer på blixtvisit.(hoppas hoppas har inte sett honom sen augusti förra året) Min lillebror är en kul typ på minst 1.90 som har mer skor än jag! Han älskar skor! Har aldrig sett någon vara så petig med sina skor som honom.
Maken kallar; vi ska fortsätta tapetseringen...

3 kommentarer:

Malin sa...

Visst är det kul med F-möten..... BOOOOORING....
Kanske jag är udda men jag hatar det..'Kul att det börja´r ta form med tapetseringen..
Hoppas brodern dyker upp. Jag hade inte klarat så länge utan min...

Nina sa...

om sanningen ska fram (och det gör den) jag gillar inte alls sådana tillställningar BBOOOOOOORRINNGG så då är vi 2 ! asg

Malin sa...

Skönt att det inte bara är jag.. Vågar knappt säga det med risk för idiotstämpel!!!!