2006-02-12

inte ens tomten är vaken ?


sitter här och funderar på saker och ting. Solen lyser med sin frånvaro ( har inte gått upp än) !
Hunden börjar bli lite hormonstinn och får tuppjuck när vi går på promenad. Han får vittring och sticker som ett skott och kvar står en förvånad matte. Ska man gå hem eller stå kvar och ryta som en sergeant till sin menig. Och det finns ingen där som lyssnar. Det är den enda gången jag önskar att jag vore hund och herrejedamig vad jag skulle sätta fart efter Stisse och skälla ut honom efter noter . Ja , jag vet han har sina förbenade instinker men jag har ingen lust . Så lösningen är givetvis koppel. Eller hur? Att jag inte har tänkt på det innan? Fan jag tycker att jag borde få Nobelpriset snart... jag är såååå smart.

3 kommentarer:

Malin sa...

Jo då... Jag är vaken.....
Hundar.. Hmmmm
Vår hund hade leksällskap igår av en annan hanhund....
Hmmmm... Instinkter och instinkter... Vår kan inte göra göra skillnad på han och hon i alla fall... Jag lovar att lekkompisen var rent sibblig på baklåren.....
Vår hund är antingen gay eller bi... hehe

Nina sa...

asg ! man vet inte om man ska tycka synd om dem eller? vår katt får sig ett "nyp" ibland.

Malin sa...

Ja som vi skrattade... Den stackaren blev ju inte av med honom... Som ett plåster med extra klister... haha