2006-01-22

hell has frozen over och det är kallt


så att snön gråter när man går på det....hunden har pinkat inne pga odjuret vill inte gå ut och pinka för att ja han fryser väl ballarna av sig. Det är dagens sanning. Jag försöker inte försköna eländet tvärtom . Jag har tröttnat på innepinkande djur. Ibland skrämmer tanken mig gällande ha djur inomhus i sitt hem. Man har kattbajs ätande djur inneboende hos sig frivilligt och låter sig slickas gladeligen i ansiktet, nej absolut icke i min värld låter jag mig frivilligt bli slickad i ansiktet av en som äter exkrementer mer än gärna. Låt inte er luras, denna söta varelse äter faktiskt kattbajs.......

2 kommentarer:

Malin sa...

Kan bara säga: *ASG*
Pinkar nästan på mig när jag läser din blogg mellan varven...
Men du är ärlig i dina uttalande och det gillar jag helskarpt!!!

Nina sa...

vad kul att någon gläds åt eländet......men faktum kvarstår...hunden äter skit...;)