2006-01-07

holy cow tog en dusch vilket jag borde inte ha gjort



här är bilden....jag fick minsann lära mig hur man kopierar bilder till datorn ifrån kameran men det är det värt.... snälla mercy of all goods vad ska jag säga till honom...han är i pulkabacken just nu och jag säger bara vackert är det inte...jag gråter....

för maken har silikonat kanterna eller vad det nu heter ...och jag säger bara att min 4 åring hade kunnat göra det bättre....det är som gammelmormor skulle ha kletat dit en bred motorväg silikon. hade jag vetat detta så hade jag gjort det själv. jag ska ta en bild så ska ni få se att jag far icke med osanning. jag vet inte om man ska skratta eller gråta....jag går med det sistnämnda....

6 kommentarer:

Malin sa...

Jag är ledsen att behöva säga det men jag kan inget annat än att hålla med dig....

Nina sa...

hahaha jag skrattar nu....:) så rätt du har

Nina sa...

Malin,
maken skrattar åt eländet och skyller på snickaren som lämnat så breda foglinjer...mycket ska man få höra .....jag visade honom bloggen.....

Malin sa...

Men ni har ju snygg kakel i alla fall....

Ha ha..
Hoppas du tar detta inlägg rätt!!!

Nina sa...

ha ha :) undrar om man kan ta bort det? Jag kan inte ha det så bara....

Malin sa...

Ha ha... Jo det kan jag förstå... Har inte en aning om hur man får bort sånt men det går säkert....

Sen kanske det är bättre att någon annan gör om det.... *asg*