2006-01-28

jag har vaknat





låt oss säga att barnen är en naturlig väckarklocka....ja dem skriker upp en mer eller mindre. Deras ljudnivå är minst 18o decibel . Och sen hunden -han blir överlycklig på mornarna -det var ju så länge sedan vi sågs....

Jag önskar mig:

1) Vattenkammade barn i sjömanskostym (ala Fanny & Alexander)
2) Tysta barn i vattenkammade frisyrer (ala Fanny &Alexander)
3) Barn som plockar upp efter sig , ja i vattenkammade frisyrer och i sjömanskostymer a la Fanny & Alexander



Nej det jag försöker säga man kunde ta det lite piano på lördagsmorgon

7 kommentarer:

Malin sa...

Lycka til!!!!

Nina sa...

jag var lite trött i morse...och inte på bästa humör....mina små änglar sitter nu och tittar på Bompa och är så söta ;0)

Malin sa...

Vattenkammade????

Nina sa...

det lät bra, vattenkammade man sig inte förr om åren? jag har ingen aning ....och det var ju bara på sköj liksom....

Vi på Kantarellen sa...

Det kommer... det kommer. Om en 15-20 år eller så.

Nina sa...

Malin du menade att dem satt vattenkammade och tittade på Bompa?
Visst nu föll kronan ner eller?
Typ flera timmar senare.

Nina sa...

mamselamsen, hujeda mig det får vi väl inte hoppas. men men allt går ju runt och nu kommer den höga midjan tillbaka...inte så snyggt för då ser jag lätt gravid ut om allt ska få plats i byxan. puh.