2006-01-04

moahahamoahaaaahaaaaa (spöklikt n´est pas)

jag kom på varför jag är tjock .... efter 7 år utan helspegel har jag gått och blivit tjock. har i alla dessa år speglat mig i badrumsspegeln.... ... har fått stå på toaholken för att försöka se helheten....vilket inte har varit lätt , testa själv...
Nu när vi inte har ett badrum (renoverar fortfarande) så har jag haft espressomskinen till hands. Mycket lämplig, sett ett öga åt gången för det är ju en massa knappar och lampor ivägen. I varje fall på julaftonen som bevistades med hitresta släktingar tänkte jag att ta tillfället att kleta på lite mascara samt ögonskugga på själens brunnar eller vad fan det nu heter, mina ögon är mer urvattnad brunn med mossa . Dotterns kommentar var jag hade blåmärken runt ögonen !
När hallen blir klar ska jag fani mej ha en spegel så att självaste Liberace skulle ha blivit avundsjuk.
Mastodont spegel. VI får helt enkelt bygga om för att få plats med den nya spegeln som skall införskaffas. Jag ska ha en spegel som heter duga

Inga kommentarer: